martes, 2 de junio de 2020

TREBALL DIMARTS 2 de juny



dopl3r.com - Memes y Gifs de: Saludo



RECUERDA
MAÑANA  NOS VEMOS 
HORARIO HABITUAL( 5ºA 10h / 5ºB 12h)



LLENGUA

PER ENTREGAR  →  DICTAT

QUADERN

1.-Completa les paraules amb tx o ig.

  • despa- 
  • mare- 
  • sorte -
  • cartu -
  • ro-
  • sandvi -
  • pu -
  • ma-
  • escabe -
  • solfe -
  • rebu -
  • capri-

2.-Completa les oracions següents amb paraules que contenen x. 
– Va reduir la ........................... i es va posar a caminar.
 – En Pere va anar al metge perquè tenia mal de ..................
 – M’encanta berenar d’una ensaïmada amb una tassa de ..............................
– No aturava de ............................. La seva veu em va fer mal de cap! 

3.-Escriu la paraula corresponent en cada oració

  • (beure / veure) – En Marc te va..........quan anaves a l’escola? 
  • (beure / veure) – Has de............... un tassó d’aigua.
  •  (buit / vuit) – Fa .........dies que no veig el meu cosí.
  •  (buit / vuit) – Aquest armari està .....................




MÚSICA

Avui jugarem al Penjat (el ahorcado) d'instruments. Ho farem com ho feim darrerament amb el Wordwall, pensau a posar el nom i primer llinatge!!!

                        AHORCADO INSTRUMENTS

Juegos con lápiz y papel para hacer con niños | Sapos y Princesas


ENGLISH!

GOOD MORNING EVERYONE!

Do you remember me? YES! I'm Amalia and I'm back! During this June and next September I'll be your English teacher. 

Today I have prepared a KAHOOTS GAME about CULTURE, so now it's time to know how do you know about it! When you play write your name and your surname, don't write nicknames. 
If you need a Game PIN: 06839805
LET'S PLAY!

CLICK ON IT! CULTURE KAHOOTS 

After playing you can do a  LISTENING ACTIVITY about "FAVOURITE SUBJECT". Then you can comment and tell me: What isyour favourite subject? Write the reason why do you like.

FOR EXAMPLE: My favourite subject is English because we always play games and it's a very important language. 

8 comentarios:

  1. Amalia no me dejajugar dice que lo han jugado muchas personas

    ResponderEliminar
  2. My favourite subject is Maths, because I like numbers and operations.

    ResponderEliminar
  3. I'm Sergi. My favourite subject is social Sciences, because we study the solar system.

    ResponderEliminar
  4. I´am Tatiana.My favorite subject is Plasica, because i love the activities

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. It's is called ART Tatiana. I like Art, too!

      Eliminar

DIVENDRES 19 DE JUNY

Gràcies a tots   per la vostra   participació en totes les activitats proposades en aquest diferent final  de curs.  Gràcies esp...